Sovint solitari esportista suant sempre la samarreta pels senders i senderets sobre sabatilles o bicicletes i si no lliscant els seus esquís fent esses sobre les neus i escalant els cims més altsssss:
BTT
Esquí de muntanya
Senderisme i muntanya

dissabte, 1 de març del 2008

Gironella - Serrat Lladres

Ruta clàssica i curteta per fer en poques hores. Pocs quilòmetres (9,5) i amb un desnivell moderat (250 mts.).
Hi ha un tram durant la pujada on hi ha uns 300 mts. que es fan per camí poc evident per unir una pista forestal amb una altra superior. Aquest tram és força ple de vailets i no tenen porta, per tant s'hauran de superar per sobre o per sota.
Després de seguir una estona una pista, ens adreçarem a un camí molt pendent, l'anirem seguint fins arribar al cim. Si no es vol pujar tant directe es por anar per la pista que hi han fet, que planeja més.
El tram menys evident és el descens del Serrat, que s'ha de fer per la carena que baixa direcció sud-oest buscant trams mig perduts de camí. El GPS pot ajudar en aquesta part.
Una bona part de la ruta es fa per sender força agradable vorejant per un costat la Riera de les Febres en pujar i per l'altre costat en baixar.
Des del Serrat bona vista del Baix Berguedà i els primers contraforts del Pre-Pirineu.

Clica sobre la bandera verda per entrar al Wikiloc.