Sovint solitari esportista suant sempre la samarreta pels senders i senderets sobre sabatilles o bicicletes i si no lliscant els seus esquís fent esses sobre les neus i escalant els cims més altsssss:
BTT
Esquí de muntanya
Senderisme i muntanya

dissabte, 1 de març del 2008

Rasos: Volta Roures - Estany - Rasets - Tagast - Cal Deu

Ruta amb força desnivell però molt maca. Delicada a l'hivern perquè sovint hi ha neu i glaç per sobre l'Estany fins arribar al coll de Tagast.
L'Ascens es fa passant pel Pla de Corbera i en poca estona per la casa de l'Estany. D'aquí abandonarem el camí pocs metres després de la casa i seguirem unes fites que et fan pujar directe enlloc planejar tot seguint la pista ampla. En ocasions l'ajuda del GPS pot ser bona. Després d'una forta pujada s'arriba al Coll de Tagast, continuem la ruta fins els Rasets.
La "T" al final del recorregut, a la zona dels Rasets, indica la possibilitat de continuar el camí cap als Rasos (dreta) o cap a la Torre dels Enginyers (esquerra).
Tornada per la Font de Tagast i Cal Deu.

Entra al Wikiloc clicant la bandera verda del mapa.